بیدار شویم و ببینیم همه اش کابوسی هولناک بوده و تمام این رنج ها ...بعد پنجره را باز کنیم تا بوی برف پر شود توی اتاق ...چای دم کنیم و با چوب  دارچین و گلسرخ و بگذاریم جادوی صدای همایون پاک کند خاطرات تیره و تار و خواب گونه را ...بیدار شویم و ببینم جهان در امن است و آرامش در صلح است و عشق ...همه این روزهای تلخ با طلوع آفتاب پر بکشد و برود.