نمی دانم از کیست !
سهراب نامش چقدر گرم است
ای کاش نام پسر نازییده ام بود
تنها اوست روزی مرا پیدا می کند
تنها او می تواند نجات م دهد
در همهمه ای گسسته این شب های سرد
.................................................
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم دی ۱۳۹۶ ساعت توسط اثیره
|