نوشتن
من از اینکه می نویسم لذت می برم از اینکه مرا میخوانید خوشحالم . من عاشق نوشتن م . بد حور عاشقم . مثل پرنده به بهار ...و این برای من کافیست . حتی اگر کسی این را متوجه نشه . این حس و عشق به نوشتن مرا خوشبخت می کند. عشق یعنی بمانی . محکم . پایدار و وفادار و پر امید.
ابلیس از بین عاشقان خدا عاشقترین بود چون در تنهایی هم عاشق ماند و وفادار!
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم دی ۱۳۹۶ ساعت توسط اثیره
|