بودنش را باید نفس کشید
مادر بزرگم آنا بوی سیب می داد ،سیب بزرگ و سرخ
پدر بوی وانیل می داد، همیشه سال
مادر بوی بهارنارنج می داد
و دایی طرلان بوی کاپیتان بلک
یاشار بوی الکل ،شراب کهنه
و جان جانان بوی ادکلن آرامیس
اما تو !
بوی تو ، بوی لیموی تازه است در یک صبح پاییزی
بوی تو بوی دانه های قهوه اس
بوی یک روز پاییزی ست در
یک کافه دنج و تاریک
بوی یک تلخی خوشایند است
عجیب است بوی تو منو مست می کند .
انگار انگیزه میده برای بودن
بوی تو ،بوی خاک باران خورده است
بوی تو ،بوی امنیت ،بوی نان تازه است
بوی تو از همه دغدغه های زندگی دور می کند.
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم دی ۱۳۹۶ ساعت توسط اثیره
|